პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
მოსწავლის სახელი, გვარი
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
საინტერესო შესავალი (პრობლემის იდენტიფიცირება)
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
კვლევების/ნაშრომის წარმოჩენის უნარი
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შემოქმედებითი უნარი
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
პრობლემის გადაჭრის გზების შეთავაზება
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
თემის გასაგებად წარმოდგენა (ლოგიკური ჯაჭვი)
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
საუბარი (გამართულობა, ტემბრი)
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
თვალსაჩინოებების გამოყენება
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ინფორმაციის ფლობის უნარი (ადეკვატური კითხვა-პასუხი)
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
დროის ლიმიტის დაცვა
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ჯამი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment